0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Någon som vet vad allvärmeteknik säljer samma pump för?
Citat från: Mike skrivet 04 november 2008, 21:57:21Någon som vet vad allvärmeteknik säljer samma pump för?Samma pump är inte detta men husets förra ägare betalade 48000kr för en panasonicpump från Allvärmeteknik, den klarade inte att värma huset på vintern, i bästa fall en bit in på hösten - de har inte fått 10 års garanti på pumpen för de pengarna. Jag kan bara konstatera att förburkningen är nästan halverad med en annan pump nu. inga beräkningar gjorda utan helt vanlig verklighet. Allvärmeteknik var väl inte ett av de företag jag ringde när det var dags för byte om man säger så, eftersom jag fick kvittot när vi köpte huset, jag var tvungen att gå runt till grannarna och fråga vad de hade betalat för pumparna under samma tidsperiod och den prisnivån var inte generell då heller.
HejJag provade att maila till Kinnan och fråga om dom bygger sådana pumpar men dom vägrar tydligen svara på dom frågorna, det har gått över en månad nu och inget svar.Jag tror dom försöker tiga ihjäl detta.Har någon annan fått svar i någon fråga till Kinnan?Vilken mailadress användes då?Jag tänkte tjata lite.MVHMesser
HejJag provade att maila till Kinnan och fråga om dom bygger sådana pumpar men dom vägrar tydligen svara på dom frågorna, det har gått över en månad nu och inget svar.Jag tror dom försöker tiga ihjäl detta.Har någon annan fått svar i någon fråga till Kinnan?Vilken mailadress användes då?Jag tänkte tjata lite.MVH Messer
Har följt denna tråd och ifall man vill köpa en AVT maskin borde det vara upp till var o en av oss.Tycker det är helt j-vla sjukt när ni håller på att prata om att skicka till sverker.Det är fri marknad i sverige och så länge dom har nöjda kunder och sköter sina affärer så tycker jag det är nog bra!Tycker detta är så typiskt Sverige och jantelagen när det är som värst.