0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej Reef! Ja skippa du den där skojarfirman helt tycker jag. Du borde väl få en likvärdig pump för ca halva priset tycker jag om du nu absolut skall ha en Panasonicpump, eller ivf någonstans mellan 18000-22000:- kr. Men vad skall du med 13 meters röranslutning till?? skall du ha utedelen hos grannen eller?? Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 28 oktober 2008, 16:40:30Hej Reef! Ja skippa du den där skojarfirman helt tycker jag. Du borde väl få en likvärdig pump för ca halva priset tycker jag om du nu absolut skall ha en Panasonicpump, eller ivf någonstans mellan 18000-22000:- kr. Men vad skall du med 13 meters röranslutning till?? skall du ha utedelen hos grannen eller?? Mvh Raffen. Måste säga att ni är gudomligt snabba på svar här..Jo jag misstänkte nästan det att priset var lite väl högt med tanke på att allt extra jag skulle få var ett tak som dom isolerat Ska ta och kolla runt lite på orten för att se vad som finns..Jo ja jag skulle vilja dra rören igenom hela huset å då blir det rätt långt... ska klura lite på det med..
Raffen jag får nog ta och fundera på var jag ska sätta den isåfall...Problemet är om jag byter sida på huset så hamnar den vid köksbordet och kommer inte det att upplevas som blåsigt att ha den där?? Kan dock sätta den väldigt högt på den väggen typ 3.2 om det gör nån skillnad...Att flytta ute delen är inget alternativ då det då hamnar vid ingången samt uteplats...Tror jag får starta en klasiskt vad ska jag ha för pump tråd ghandi. Tack för infon ska kolla runt lite på nån liknande, lite roligt om man går in på sverigepumpens hemsida och väljer Umeå så kommer varmthem upp som expert på dessa.