0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Inget ska vara öppet. Möjligt att fläkten kördes men den ligger på ~180 nu också. (177-180). 6,5 kW in7/15 Skulle gissa på en 10-12 + 6 eller dyl Ska jag ändra fläktsystemet på nåt sätt? Eller behöver den ändras till 50-60%? Rädd att det ska mögla eller vad du nu kan hända.. :/ Satte den på romersk siffra 3.Det enda i serviceinformation som står med % är hastighet värmebärarpump = 100%.
25,8 nu på returen. När ska den återställas till steg 3 på.. den andra delen? Dvs där det fanns 4 val som lyser mer som.. staplar som ökar. Ok, såg andra medd. Ska jag först ändra tillbaka på ”svarta dosan” till det som var innan och sen ändra till -1500?
Det kom snabbt när jag fick till mig att det var för kallt, ca 21 grader och radiatorerna inte värmde på övervåningen. Ställde då om allt till samma som grannens, tog väl en 24 timmar om jag minns rätt så började vi frysa satana. Möjligt 48 timmarÄndrade till 1500 nu, men slog om till 1400 direkt och står kvar på det. Den hoppar tillbaka sen som jag försåttt det, korrekt? Så inte semesterkassan läggs på el