0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Det står tillsats om integralen har varit under A2 och ännu inte återhämtat sig till A1. Men själva inkopplingen av tillsatsen kommer bara när kompressorn inte orkar hålla framledning över börvärdet. Tillsatsen går då, indikerat av blixten, tills framledningen når 3 grader över bör.
Det står tillsats om integralen har varit under A2 och ännu inte återhämtat sig till A1.
Pumpen har inte långt kvar till A1 (som är inställd på 200 C*min) nu. Ska hålla järnkoll på displayen och se när texten försvinner.
Tack för den förklaringen. Dom nollställningarna har gnagt i hjärnkontoret hela dagen, jag kunde inte hitta någon vettig förklaring varken i kurvorna eller i manualen.
Min har gått konstant i mer än 48h. Den startade 19:30 den 5/1. Jag tror att den kommer få gå minst 1 dygn till Din kompressor kommer starta på -200, din elpatron kommer gå in när integralen är nere i -900, sen kommer 6kW när du är nere i -990 (A2+10%), så har iaf jag tolkat det i loggarna.
1. Mitt på dagen hade du en varmvattenkörning, den kom lite olyckligt medans integralen redan var mkt låg.2. Det ser ut som om du har en varmvattenkörning även vid 7, den kommer också när integralen redan är väldigt låg. Det gör att integralen rasar ner under 990 och 6kW blir ok och sparkar igång. Sen säger du att du har en varmvattenkörning vid 10, det är nog den som gör att du får framledning.är under framledning.bör och du har redan ok för 6kW så den sparkar igång. Den här är lite svår att se, så jag gissar lite.