0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
froskog:Vet inte om du lyssnade på min klagan om långa gångtider på HGW, om så... så glöm dom... sbs vid justering av HGW, så helt och hållet mitt fel Justerat om med hjälp av min installatör, så nu *ska* den gå bättre.
Jag har inte fått nån input gällande dragningen av min brinerör, inget jag bör tänka på akta mig för?Daikin hur ställer ni er till "egen" installation garantimässigt och vad kostar förlängningsförsäkringen från Arctic? /Christer
En liten minifråga bland allt inverterprat. I TS fastighet, hur många kW förväntas värmepumpen gå upp i, om 8-10 nu inte räcker så att säga.
Trådskaparens fastighet dvs min. Jag har för mig att jag beskrivit förutsättningarna i inledande inlägg.Det är många frågor nu till dig Daikin, bla de om garanti vid egen installation, pris på försäkringen från Arctic mm? /Christer
Det är lätt att tro det.Christer: kollade upp installatörs frågan och hittade en bra ÅF åt dig.Kontakta IOS i Karlskoga, de tittar gärna på din installation om du vill.De har en bra kunskap om Daikin sedan många år, kan styrsystemen utan och innan.Bergvärmen har de monterat över 30 st. sedan Oktober så de kan den med.Inge: 0705-456898MvhDaikin
Denna kalkyl görs f.n. av Joacim hos oss.Jag återkommer när jag får den av honom./D