0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag kommer bara få mer telefonsamtal och mail från kunder som vill aningen ha hjälp att få kontakt med en kylmontör eller boka en via mig och kommer då inte att tjäna något på detta då jag inte monterar och servar personligen, för mig blir det bara mer pappersarbete och ingen extra förtjänst.Om jag börjar montera och utföra service i framtiden så blir det däremot en möjlig inkomstkälla
Hej på er allihopa,Vi vill bara förtydliga ett par saker. För det första så ingår första servicen vid köp av en Sverigepump sedan 1 augusti alltså ingenting kunden tvingas att betals för.Angående testet så väntar vi på det lika mycket som andra. Det första testet gjordes i april med väldigt bra resultat. För att komma med på Energimyndighetens hemsida så krävs det ett test till & det gjordes i augusti med samma bra resultat. Att det tar sån tid kan bero på att vi har & göra med en statlig myndighet!!!
Den teorin stämmer nog inte riktigt då COP värdena inte är som högst när den ska gå på 100%Bästa COP värdena är vid dellast på 50% fast det skiljer inte mycket och det är det värdet dom flesta märken uppger som COP vid +7Dom borde då inte kunna tjäna något på att programera den att inte släppa på för fullt då det skulle se bättre ut rent effektmässigt men hög effekt
Var lite rädd för att det skulle vara negativa siffror när det tog tid att få se lite siffror om än på omvägar Men FD25VABH och HE9LKE har nästan identiska värden förutom vid +7 grader