0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
När blir testresultatet för HE9LKE offentliggjort? Är de ovanligt sega på att lägga ut det, eller är de alltid lika långsamma? Här i Skellefteå finns det en hel drös installatörer som säljer Panasonic, men väldigt få som säljer Mitsubishi (och ingen av dem svarar på offertförfrågan!?), så jag är för närvarande inne på just HE9LKE.Alla jag pratat med här i stan påstår att det är Panasonic man ska ha, men efter att ha läst här på forumet verkar det ju inte alls vara så!?Rent spontant, om Panasonic rekommenderar som lägst -20 ºC och Mitsubishi -26 ºC, och man bor här uppe i kall*****a surnorrland, så verkar ju Mitsubishi vinna per default?
Angående den påtvingande servicen kan jag hålla med om att det är lite dumt men samtidigt så är det bra att få innerdelen helt rengjord då man tappar effekt med en smutsig innerdel, kan inte påstå att varken dom flesta kunderna eller jag själv för den delen rengör lammelerna på innerdelen som man egentligen borde Så servicen är inte helt av ondo
Säljer båda men inte har du då ringt mig du har pm
Har varit på dom om när testresultatet kommer men har inte fått något solklart besked förutom att dom sitter med testet och att det är bra.Får se hur bra det är när det väl kommer.Angående den påtvingande servicen kan jag hålla med om att det är lite dumt men samtidigt så är det bra att få innerdelen helt rengjord då man tappar effekt med en smutsig innerdel, kan inte påstå att varken dom flesta kunderna eller jag själv för den delen rengör lammelerna på innerdelen som man egentligen borde Så servicen är inte helt av ondo Finns ROT avdraget kvar om 2 år så lär en service uppskattnignsvis kosta någon tusenlapp eller eventuellt mindre då det lär komma företag som ser detta som en stor del av sin företagside och därmed kanske pressar priserna