0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag tycker att greven har ställt och ställer upp grymt bra men jag har betalt pumpen för länge sedan och har inte uppfattat att det skulle vara en exprimentpump, så jag tycker att det ligger lite i vad dom säger. Jag vill dock inte reklamera den nu utan jag vill bara att den skall fungera, när den gör det så kommer jag att bli nöjd.
Tackar för tipsen cstek ThumbsupOm det är intressant att se överhettningen så går det att fixa.Jag är ju en el kille så mitt intresse ligger främst i hur mycket energi jag stoppar ioch får ut , samt hur styret fungerar och vilka möjligheter den har.Som sagt så misstänker vi att det är för mycket gas i maskinen och då är väl det säkraste sättet att väga upp det och så vid jag förstår så finns det inget mätuttagvarken före eller efter kondensorn att koppla in sig på.Det ända uttaget sitter på sidan av maskinen och som jag misstänker används till påfyllning/tömning.Ett rör från det uttaget går till förångaren.Om inget annat så kommer nog kylpolaren att förklara.Mvh Teltur