0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
hjälptr en kund med en ny inwest maskin i fredags. 75 w fläkt motor...hmm i allafall så stog det så på motorn.
Citat från: greven1 skrivet 29 januari 2011, 22:43:31hjälptr en kund med en ny inwest maskin i fredags. 75 w fläkt motor...hmm i allafall så stog det så på motorn.Det skall vara märkeffekten(mekaniska) som är stämplad på motorn ,vilket innebär 2,5 gg så stark som våra.(helt i linje med Arts förslag).Den har även 5 st blad och är galler monterad (längre avstånd från förångaren).En sån skulle man gärna testa med , undrar om man kan köpa bara fläktenfrån dem som "reservdel".Tittar man vad som är uppgraderat på LVEI-06så känner man igen det mesta från EC tråden. Mvh Teltur
Citat från: greven1 skrivet 29 januari 2011, 22:43:31hjälptr en kund med en ny inwest maskin i fredags. 75 w fläkt motor...hmm i allafall så stog det så på motorn.En sån skulle man gärna testa med , undrar om man kan köpa bara fläktenfrån dem som "reservdel".
fått indikation på uppgraderings kitt för ca 500kr
Nu är pumpen i garaget,,,,, I helgen skall det räknas ut vilka kopplingar som behövs för installationen. Lite undrande över trevägarn,, Hur skall den kopplas Kanske någon här vet. Hoppas jag hinner få flödesmätarn, till början av nästa vecka
har du fått hem pumparna snabbare än du trodde ? saknas fortfarande i e-butiken.....
Citat från: Tobbe123 skrivet 04 februari 2011, 20:49:44Nu är pumpen i garaget,,,,, I helgen skall det räknas ut vilka kopplingar som behövs för installationen. Lite undrande över trevägarn,, Hur skall den kopplas Kanske någon här vet. Hoppas jag hinner få flödesmätarn, till början av nästa vecka3vägaren kan du inte koppla !! styret är inte med.men 3 vägaren skall kopplas på framledningen. det ena röret till vvb o ett till rad.retur från vvb o rad i ett t stycke.
som det är nu utan styr kan du endast välja 1 alternativ. lite struligt annars o köra vvb manuellt. om du skall mickla med detta nu i helgen o kör fast så ring mig.krister