0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
På min Fujitsu så drar värmekabeln 100Watt och är inkopplad permanent inga problem med nedisningar.Däremot så låter den som ett reaplan vid -10 0ch mer, så jag har ett litet tips, öppna översta locket på utedelen och sätt fast en självhäftande tätningslist runt andra halvan som är oisolerad så blir den lite tystare, sen bör man nog försöka isolera kompressorn alt byta ut dämp mattan som sitter där original. Tycker att Fujitsu skulle ha isolerat plåthuset bättre från fabriken.
Ja Krister, det är en superpump! Skiten hoppar snart ned från väggen av vibrationerna, resonans i hela huset, går inte att ha den på! totalt igenfrysen på 2-3veckor! Varför tycker den är enormt bra? Stor effekt! Men sen kan precis allt förbättras!/A.
Hej.Jag kan tyvärr bara instämma i 85/15% men jag tror det är 90/10 i Sverige idag!Jag har jobbat runtom i hela världen men aldrig upplevt så mycket upphaussade problem som i Sverige istället för att ta itu med det!Jag tror många här skulle behöva åka till andra delar av världen för att se hur bra vi egentligen har det.Var senast i Indien i höstas och jag lovar där fanns det opptimism bland folket.Jag fick nämnligen fel på ett mätinstrument jag hade med mig men hade det varit i Sverige så kan jag misstänka att instrumentet fortfarande inte varit reparerat men där tog det knappt 2 dagar!!Nu handlar detta inte om tråget som jag skrev från början men en lite tankeställare....//Rolle
Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.
Ja.. Hihihi, men tveksamt om den går att få ned för all is!!