0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Nej jag tycker den inte sprider värmen bra alls! Och vårt hus från -71 är inte heller så välisolerat.Men felet är väl att pumpen sitter inte 100% rätt, men enda stället vi kan ha den på, för att få värmen på övre plan, och vägrar ha den i köket eller vardagsrum, men hade jag fått vingen rakt ut, och med denna fläkt så hade det funkar 100%/A.
Svårt att få dem helt rakt ut, hakade lös övre vingen och tejpade upp den, aningen bättre, pratade med Tomas på Ts comfort, han sa att det gick att köra den på kylläga och dra ut strömmatning till motorerna, men kunde bli vajs, samt att inga garantier gäller.Har ingen aning hur man bifogar bild../A.
Suck!! Pumpen låter som ett tröskverk igen!! Trots inkopplad trågvärme!! Verkar ha isat igen, ännu en gång!! Fattar det ej, denna pump gör inte annat än att avfrostar, ändå misslyckas den! Har nu avrådit Sanyo polaren, köp ej Nocria.Förra vintern så var jag upp på taket och skottade under pumpen, men isfri! Även Boschpumpen var isfri! Denna verkar skall måste av isas 2ggr/mån! Trots att värmekabel är inkopplad..Har annat att göra..
Har inte gjort nåt, tycker den ska funka ändå..men verkar behövas modifieras både ute och innedel, inte färdigutvecklad det minsta!