0 medlemmar och 4 gäster tittar på detta ämne.
Jag tror inte det är nåt fel på kompetensen hos Kineserna. Problemet är att för många importerar det som är billigast utan att ställa några som helst krav. Talar man om för fabriken vad man vill ha för lamellavstånd, kylmedium, avfrostningsprogram, etc, så får man det levererat. Talar man inte om nånting så får man det som Kineserna tjänar mest på...
Hej Putte! Jaså du tycker att jag är sorglig Putte! Ja nu är det absolut inte min mening att förarga dig med mina synpunkter även om jag oförskyllt verkar lyckas med detta ändå tydligen. Det är väl på sätt och vis både bra och snällt av dig att du framhåller Kina och deras produktion inkl att de översvämmar hela världsmarknaden med alla sina olika skräpprodukter vilket jag själv då tycker är ganska sorgligt, och skulle man sen inte ha större krav på sin tillvaro eller på de resp produkterna utan att man nöjer sig bra med Kinas skräp så tycker jag att det är ännu sorgligare alltså. Mvh Raffen.
Och apropå Geely och Volvo. Det är inget som tvingar Ford att sälja. Ford VILL sälja. Fundera över det.
Hej Putte! Jaså tycker du det! Jag tycker väl att den i högsta grad hör hemma i den här tråden där vi då diskuterar pumpar med QC-kopplingar och som väl uteslutande kommer från Kina. Mvh Raffen.