0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Du tror inte påverkan av luftfuktigheten påverkar vattenmängden Raffen Det har varit kallt och förvånansvärt fuktigt i luften trots kylan detta år så jag har nog aldrig haft så mycket is under maskinerna som detta år
Om vi sedan tar QC så är detta ett insiderarbete med att ej tillåta privatpersoner montering av dessa. Den kopplingen som sitter på Coolix samt Zibro är godkänd för användning inom flygindustrin och då till ihopkoppling av motorn med övriga planet. Luktar mycket skumt om detta.
Citat från: snillet skrivet 14 januari 2010, 15:48:10Får nog iofsig tillstå att jag tycker de flesta L/L utedelar låter som jetmotorer vid -15 ºC Då har Du inte hört en Zibro SC1235 leverera värme vid -15... låter som ett tyst sus i en björk i en sommarbris. Pris 5900, Qk-koppling av Parker-Spanner typ som gör monteringen kvalitetssäker och snabb...
Får nog iofsig tillstå att jag tycker de flesta L/L utedelar låter som jetmotorer vid -15 ºC
hej raffenTyckte att de skrev Zibro 1235 men enligt ÖoB heter den tydligen 1233?Jag tänkte montera något i mitt dubbelgarage, är Zibro det bästa alternativet för mig , vad tror du.Detta med qvick connect låter ju intressant men det är väl lika lätt att kona rören själv med vad som tidigare skrevs i tråden bromsrörskoningsapparat till bilar, kanske t o m blir säkrare, måste man då vakuumsuga eller är det bara att släppa på gasen?//kjulakalle