0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: plugg skrivet 02 december 2008, 17:39:04Citat från: Genki skrivet 28 november 2008, 23:30:55Jag förstår inte heller Richard diplomati i senaste inlägget och anser precis som Thomas att det finns en "hund begraven" som om man ser till syftet med detta forum rimligen borde drivas vidare för att skapa en teknisk klarhet kring pumparna.Finns det fortfarande ingen som ser någon möjlighet att finna en installerad AVT pump eller att någon på forumet som har en och kan ställa upp för lite "undersökning" ?Jag sitter med en avt5002Hej Plugg !Som sagt vad, varmt välkommen till forumet och speciellt denna tråd som du förstår är rätt het just nu. Innehållet i tråden har du säkert redan förstått och hur vi försöker ta fram fakta och saklighet kring det här med AVT pumparnas utförande/modifiering. Eftersom du är ägare av en pump som installerats ganska nyligen så kan du bistå oss på ett bra vis om du nu känner att det är ok förståss.Du bor i Sundsvall och jag i Småland så det blir lite väl lång att resa upp för att ta någar bilder på pumpen och dess innehåll. Det absolut bästa vore om någon medlem på forumet som arbetar med luft/luft och har verksamhet i Sundsvalls trakten kunde besöka dig. Är det någon på forumet som håller till i Sundsvallstrakten och som skulle kunna offra sig för ett besök till Plugg ?Alternativet är så som Thomas nämnde och att du Plugg tar några bilder, speciellt på insidan. Skulle du kunna tänka dig att bistå på så vis ?Tack på förhand för återkoppling till oss vetgiriga på forumet.Genki
Citat från: Genki skrivet 28 november 2008, 23:30:55Jag förstår inte heller Richard diplomati i senaste inlägget och anser precis som Thomas att det finns en "hund begraven" som om man ser till syftet med detta forum rimligen borde drivas vidare för att skapa en teknisk klarhet kring pumparna.Finns det fortfarande ingen som ser någon möjlighet att finna en installerad AVT pump eller att någon på forumet som har en och kan ställa upp för lite "undersökning" ?Jag sitter med en avt5002
Jag förstår inte heller Richard diplomati i senaste inlägget och anser precis som Thomas att det finns en "hund begraven" som om man ser till syftet med detta forum rimligen borde drivas vidare för att skapa en teknisk klarhet kring pumparna.Finns det fortfarande ingen som ser någon möjlighet att finna en installerad AVT pump eller att någon på forumet som har en och kan ställa upp för lite "undersökning" ?
Dom har styrkt detta!När dom sålt maskinen! Inte efteråt!!!
Inte vet jag!Det måste väl kunderna veta som köpt!
Tycker Nettovärmepumpar har bra poäng i det han säger ! Så länge det finns kunder som vill köpa AVT maskiner kommer dom alltid säljas.Skulle det komma fram att det är en "vanlig" Panasonic med utvändig kosmetika kommer det fortfarande säljas bra med maskiner pga det faktum att det finns kunder som vill betala extra för garantin och exlusiviteten med en "ombyggd" maskin.Får man förtroende för en säljare som säljer en vara så köper många varan av honom även om grannbutiken har ett lägre pris men med en sämre säljare.Man köper ett koncept!