0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.
Vet någon om det kommer en ny version av innedelen "RAS B10SKVP-E", dvs en efterföljare med hållbart lager?Jag antar att utedelen "RAS 10SAVP-E" inte har kända skavanker.
Då kan jag meddela att jag precis har beställt en Toshiba RAS-13 GKVP-E. Pris, inkl montering, moms och el och allt = 14.900 för pumpen + 1.685 för elen = 16.585 kr.
Hej Nicke! Kan väl också bara bekräfta att jag kommer att installera en Toshiba RAS-10 GKVP-E hos mig i nästa vecka, och priset är 12900:- kr inkl moms, installation och 5 års garanti, elen fixar jag själv via jordad kontakt från insidan av huset. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 16 april 2008, 11:12:46Hej Nicke! Kan väl också bara bekräfta nu att jag kommer att installera en Toshiba RAS-10 GKVP-E hos mig i nästa vecka, och priset är 12900:- kr inkl moms, installation och 5 års garanti, elen fixar jag själv via jordad kontakt från insidan av huset. Mvh Raffen.Kan den verkligen tjäna in sig med din redan låga förbrukning? Du brukar ju också nämna hur bra värmekomforten är hemma hos dig. Vad ska du med ytterligare en till?
Hej Nicke! Kan väl också bara bekräfta nu att jag kommer att installera en Toshiba RAS-10 GKVP-E hos mig i nästa vecka, och priset är 12900:- kr inkl moms, installation och 5 års garanti, elen fixar jag själv via jordad kontakt från insidan av huset. Mvh Raffen.
Lovely Raffen! Tycker du kan vara lite "tjatig" om har bra luft/luft är, men säga vad man vill, du lever som du lär!! Thumbsup
Gott folk, varför håller ni er inte till -ND modellen som är gjord för nordiskt klimat? -E är ju gjord för sydligare länder och saknar bla. värmekabel i tråget.