0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
frånvaron av direkt svar tyder på att det är standardfläkten, d.v.s pansonic.
Okej, då är jag med men tycker ändå det är lite märkligt! Borde inte den svenska generalagenten vilja sälja sin senaste modell? Eller är det kanske som dom faktiskt sa - en "lagerrensning" för att bli av med en äldre modell?Nu är inte det det viktigaste i sammanhanget utan snarare om det spelar någon roll vilken av dem jag väljer. Hur viktigt är det för mig att få ut det "extra"? Enligt produktbladen skiljer det 0,3 kW i högsta värmekapacitet och 0,11 i COP mellan gamla och nya modellen. Vad gör dessa extra tiondelar? Och är de i så fall värda ett högre pris? Nu känner jag förresten att jag har tillräckligt "på benen" för att börja spela ut lite olika offerter mot varandra...och det känns ju skönt! ThumbsupEtt till sak förresten - av den som var hemma hos mig och tittade fick jag ju rekommenderat "13"-modellen av GAVP. Men om jag kan få "16"-modellen till samma pris och dessutom nyare modell - är jag dum om jag inte tar det? Och förresten igen! (många förresten blir det) Jag ser att om man köper "billigare" på nätet så får man 2 års produktgaranti, gentemot 5 år från generalagenten. Är det mycket värt?