0 medlemmar och 38 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: Tony B skrivet 03 oktober 2008, 18:46:14Det som var intressant att notera är att Greves VP inte var först den som du vill kalla orginal.Vad jag försökte säga med original var den modell som kom från ursprungsfabriken, alltså Asiatech, som säljer till Foma - Energicentra samt Pioneer alt omvänt på de 2 sista hur nu den tågordningen egentligen var.
Det som var intressant att notera är att Greves VP inte var först den som du vill kalla orginal.
hej.vi får nu hoppas att maskinen som kommer med 9 kw kompressorn fungerar lika tilfredställande.det jag inte gillar med denna maskin är att den endast kommer som 240 volt 1 fas.krister
Citat från: greven1 skrivet 03 oktober 2008, 21:54:40hej.vi får nu hoppas att maskinen som kommer med 9 kw kompressorn fungerar lika tilfredställande.det jag inte gillar med denna maskin är att den endast kommer som 240 volt 1 fas.krister En mjukstart gör saken mycket bättre, kostar omkring en tusenlapp
hej.om inte energiuttaget är för stort är det inga problem att hålla 55 grader.energi uttaget kontra temp ute.krister
Hade förhoppningar om att den skulle komma som 3-fasare. Varför blev det inte en 3-fasare Greven?