0 medlemmar och 30 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: Rickard skrivet 02 oktober 2008, 08:49:29...När jag själv köpte min pump och installerade den själv (jordvärme inkl konvertering från direktverkande el till vattenburet) så tog jag en medveten risk, och sparade tiotusentals kronor.Som alla säkert förstår avråder jag därför inte andra att göra samma sak, men man bör som sagt vara medveten om risken.Det kanske vore bra att förklara vilken risk man tar om man gör den typen av installation själv, det är svårt att avgöra om man ska ta risken annars?
...När jag själv köpte min pump och installerade den själv (jordvärme inkl konvertering från direktverkande el till vattenburet) så tog jag en medveten risk, och sparade tiotusentals kronor.Som alla säkert förstår avråder jag därför inte andra att göra samma sak, men man bör som sagt vara medveten om risken.
Då kanske det kan sluta skrivas om piratkopior någon gång när det inte kommer komma några vettiga svar i den frågan ThumbsupVisst kan man kalla det en ickefråga som du gör Rikard men den som säljer likadan/liknande maskin kanske inte vill bli beskylld för att sälja piratkopior då det namnet inte klingar speciellt högt.Grevens punkter stämmer bra.Kan någon sälja samma eller motsvarande vara som något som nu finns till betydligt bättre pris så är det bara bra för kunden.Jag hade samma problem i början när det var ett jäkla liv om mina maskiner var dom nordiska eller inte och att jag inte hade support och allt möjligt konstigt.
Varför skulle jag lämnat fältet om det hände något med mina tidigt sålda maskiner, jag har haft backupp av min leverantör hela tiden
Då kanske det kan sluta skrivas om piratkopior någon gång när det inte kommer komma några vettiga svar i den frågan Thumbsup
Det som var intressant att notera är att Greves VP inte var först den som du vill kalla orginal.