0 medlemmar och 10 gäster tittar på detta ämne.
Har fått min pump utbytt utan krångel. Den vägrade avfrosta. Nu snittar jag lite mer än 1 kWh per timma. Kan knappast bli bättre. Det är lite kallare ute än årsmedeltemperaturen.Ace och Greven1 ska ha ett stort tack för all hjälp../Poha84
Hej!Några tips om installatörer i Göteborgstrakten?Eftersom det är gas rör och inte vatten som skall kopplas ihop är det väl inget för GörDetSjälv antar jag. Sen är man ju lite tveksam inför servicetillgången vid ev strul om man inte har en tillförlitlig installationsfirma relativt nära alternativt en produkt som säljs "överallt" typ CTC m.fl.
Normalt så om det strular skickar vi en ny istället Är det mycket strul ?mvhThomas
Bara en fundering, vore det möjligt att ha ett slags GDS-koncept där man kan välja mellen t.ex 2-3 utomhus-modeller typ 6-10-14kw, sen kunna välja mellan 1-3 olika styr där simplaste är enkelt styr och värstingen i princip klarar all inkl fjärrstyrning m.m, och sen välja t.ex koaxial-vvx, plattisar m.m beroende på div lösningar om man kör direkt mot radd eller acktankar. Om en leverantör kunde fixa detta kanske det bli en "killer-application" på L/V-marknaden, där man själv kan snickra ihop olika system och effekter.