0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Varför köpa en när man köpa tre Får väl lägga röst på Chunlan-pumpar, tja om jag får lägga in alla tre?!
Jag var på rusta i kristianstad.Där säljer dom on/off-pumparna fasett utan rörsats för 3495:-Rör kan dom inte tillhandahålla sa killen i affären-Det fixar elektrikern som ska koppla in den,han har såna prylar!!Handla pump på rusta??NJAEE För 2000:- extra fick man iofs komplett pump med "snabbkopplingar"(slangar)vilket innebär att en händig man eller för den delen kvinna kan slänga upp sin pump utan specialverktyg..........
hej fixar inte rusta gökarna fram rör så det följer med pumpen ...skit i å köpa rören SKA följa med pumpen....i stället för att köpa pumpen på rusta beställ en chunlan 3,5 kw på trendiimport som är komplett med rör den gick visst på 3995 kr om jag inte mins fel..dom har även vacum pumpen billigt 1200kr typ å den passar till chunlan maskinen + dom nya 410 maskinerna
Citat från: R407 skrivet 02 mars 2007, 21:42:32hej fixar inte rusta gökarna fram rör så det följer med pumpen ...skit i å köpa rören SKA följa med pumpen....i stället för att köpa pumpen på rusta beställ en chunlan 3,5 kw på trendiimport som är komplett med rör den gick visst på 3995 kr om jag inte mins fel..dom har även vacum pumpen billigt 1200kr typ å den passar till chunlan maskinen + dom nya 410 maskinerna Som att köpa ny bil utan växellåda ?? mvh Kjell