0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag ska ta in offert från alla som levererar värme häromkring för att se vad de har att erbjuda. ska också kontakta energirådgivaren här i stan för att se vad den har att säga.Har ni några tips/råd på vad jag ska fråga/kolla efter mer?
Begränsa dig inte till "häromkring" utan ta in från minst hela Sverige . Det tog mig ett par månader att få in alla jag ville ha. Så ligg på som fan, det kommer att löna sig i slutänden.mvh humlan.
Sånt är alltid kul..., om inte annat så kan ju jag "klaga" på allt Du gör Du såg väl förresten länken jag la upp? Om inte så kolla in den här: http://www.dinbyggare.com/default.asp Där finns hur mycket som helst för "gördetsjälvare" En riktig kanonsida, som nästan är helt ovärderlig, om Du gillar att fixa allt själv.mvh humlan.
Elen tycker jag Du ska börja om med helt. Dra alla VP-rör å sätt upp dosor själv, det är inte svårt alls. Tänk bara på att sätta ut massvis med vägguttag, trots det, verkar ändå alltid bli för få av dom Fixera inte dosorna helt, om Du ska sätta upp skivor sen, då kan det bli besvär med att få dom att passa i hålen på skivan... Alltid missar man lite, vid upptagningen av hålet för dosan mvh humlan.
Citat från: humlan57 skrivet 23 april 2006, 10:40:18Elen tycker jag Du ska börja om med helt. Dra alla VP-rör å sätt upp dosor själv, det är inte svårt alls. Tänk bara på att sätta ut massvis med vägguttag, trots det, verkar ändå alltid bli för få av dom Fixera inte dosorna helt, om Du ska sätta upp skivor sen, då kan det bli besvär med att få dom att passa i hålen på skivan... Alltid missar man lite, vid upptagningen av hålet för dosan mvh humlan.Får man dra VP-rören och sätta upp dosorna själv? måste man inte vara elektriker för att få göra det?