0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Fyllde i offerttjänsten... spännande att se vad katten släpar in 😄
Tack! Helst vill man ha nån riktig "nörd" som verkligen vet vad han gör och som kan ställa in pumpen perfekt. Ska det bli perfekt måste man nog ha en arbetstak vad jag förstått och en lite större pump om man kör LV? Har egentligen helt snöat in på thermia men såg att Nibe hade en fin maskin i F2120... vi får se vad det blir👍🏻
Den har bara 150l, 300-500l är väl lagom annars som volymtank?Vad är en split?
Hur är f2120 byggd, finns det risk för att den fryser?Lite sugen på en sån 16kw och en tank + nån innedel eller styrning.
Vad menar du med slang utifrån?Jag trodde att det gick att "trimma in" en LVVP på lika bra sätt som en BVP om "rätt" installatör sköter installationen. kör man med lite "bättre" kringutrustning och lägger ner tid på alla inställning mm så har jag fattat det som att det går att få till det utan problem. Jag kan mycket väl ha fel 😸Installatören som jag fick offert av sist ska eventuellt komma och kika men han gillar inte Nibe... vi får se vad han säger om f2120 Har inte fått ett enda napp på offerttjänsten...
Nån som är novis som jag kollar på scop och köper pump därefter men tror du att ctc:n är lika bra trots sämre årscop? Inte hittat några siffror på vad ctc:n ger vid minus 15