0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jo jag kikade faktiskt på dem men jag vill gärna ha det bekräftat från nån kunnig som kan bekräfta hur det ligger till 😄16kw varianten ger då tydligen bara 13kw som mest...Tack Josth 👍🏻
Vi bor Skaraborg, strax under Vänern.
Hahaha absolut, det bara blev så 😄
Det beror väl på hur mycket jag svänger, den andra handlar om ctc och denna Nibe 😸
Beslutsångest är jag mästare i! Tror du att det inte spelar så stor roll vilket märke man än tar? Enligt han jag fick offert av tidigare så sa han att det fanns 12st bara i Stockholm som åkte runt och servade Nibe maskiner och han visste om ett 25 tal maskiner av just den maskinen som vi pratade om då som hade fryst sönder. Han kunde inte med gott samvete montera Nibe och det förstår man om statistiken ser ut så. Men om Nibe är mycket större än alla andra märken så blir ju statistiken sådan. Jag vill inte kasta skit på Nibe, vill bara inte köpa grisen i säcken 😄Om det var överdrivet eller inte får någon annan med bättre kunskap i ämnet avgöra, jag vet bara att jag är sugen på en f2120👍🏻 Men jag litar verkligen på honom så man blir ju lite kluven...