0 medlemmar och 3 gäster tittar på detta ämne.
Hur gick det med "brytaren", blev det någon cirkulationen i standby?
Har varit borta i jobb kom hem idag så nu har jag provat och det funkade perfekt Man kan ju även köra KB pumpen i standby också, men det slog jag av. Onödigt?
Ahaa, där ser man. Kanske även för att få lite varmare borra mellanåt? Tänker att snurrar alltid kb så värmer det väl hålet lite extra när den står still? Har ju artesiskt hål, 230m. Tänker jag fel? Helt klart Mlöf. Har snackat med min åf också om uppdatering, sa att dom är väl inte helt klar med mjukvaran ännu. Utan några är ute på prov, rätt eller fel.. Vet ej
Fått min pump uppdaterad Men duscharna har saboterat alla trender ikväll, så någon utvärdering har jag inte än men återkommer. Har faktiskt sett att den använder hela växellådan.Ser att 1an o 2an har fått större arbetsområde så nu överlappar 2an 3ans växel betydligt mer
.... ....ännu billigare om man stänger huvudvattenkranen...
Vår gamla Thermia D12 gav upp efter 24 år så i veckan bytte vi till en Thermia Diplomat inverter M. Kopplade in den på en Wifibrygga för att testa Thermia online. Dock har jag ingen inloggning där ännu. Någon som vet hur lång tid det tar innan man får sina uppgifter godkända efter registrering?