0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Dessutom var det fraktfritt och halva priset på klockan jämfört med här.
Att den sedan är fake med 99-100% har ju mindre roll förstås.
Jaha så om man har valt ekonomi så sitter de och väntar i tre dagar innan de skickar varorna. Och detta ska kallas att man har kunden i fokus. Minst sagt märklig kundfilosofi. Det är väl bara att skicka paketet direkt när det är packat och klart, det vore i alla fall det normala.
Man ska inte uttrycka sig så bestämt om man inte har ordentligt på fötterna. Har handlat tidigare från dem, läs gärna ordentligt igenom vad som står under denna länk,http://www.creationwatches.com/faq.html och sedan kan du även se vad tidigare kunder gett för kommentarer efter att ha beställt från dem. Länk dit finns på sidan ovan.Fick dessutom mail inatt från dem.Your order was shipped by DHL Express. DHL is trying to contact you regarding the shipment. Please contact DHL in your country and tell them the tracking number for your shipment: 9946390705.Det låter som ett väldigt seriöst företag som jag har svårt att se att man skulle göra i Sverige.Nu skrev jag dessutom mitt inlägg för att visa hur snabbt det kan gå att skicka varor runt halva vårt klot så jag kommer inte att fortsätta kommentera ytterligare inlägg liknade de från Jästen.