0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
OK, verkar vara likvärdiga då.Finns det ngn anledning att välja deras nyaste produkt då, PowerMaxPro borde kanske gå att hitta billigare?Glömde förresten nämna att de billgaste givarna, magnetkontakterna går att använda som trådsensorer, man kan alltså köpa en enda för att koppla in på en trådslinga i ett avlägset uthus som garage eller liknande.En annan sak att tänka på om man har tänkt att ngn gång ansluta larmet mot larmcentral är kanske att som jag se till att köpa centralenhet och några sensorer hos ett godkänt larmbolag, som larmcentralerna anser seriöst. Annars kanske de kan vägra att låta dig ansluta larmet.Men det kanske inte är några problem om man bara vet hur man programmerar larmet rätt mot en larmcentral.Ett funktionstest ska göras när man vill ansluta sig till larmcentral och går det bara bra kanske de tycker allt är OK.
Äsch, Powermax är ett bra larm som kommer funka i många år
Kan väl komplettera med att jag har fått känslan av att de väktare som är hundförare kanske är lite mera på "bettet" (OBS, vad jag tror när man lägger ihop ett o annat när man pratar med dom) , eftersom då får de se hur hunden arbetar. Alltså ensamma väktare som jobbar i ett ganska stort geografiskt område.
Nja, man kan tydligen inte vara säker på att SOS larmas vid brand. I länken jag lade så sägs det att vaktbolaget tittade efter bilder men inte såg någon eld, och då lät bli att larma brandkåren. Kameran hade kanske redan smält ned...huset brann upp.