0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Vaknade idag med drygt 18,6° i vardagsrummet, tittade på lvp och den gav inte luft inne, alltså blåser bara lite kall luft, inga lampor som blinkar, bara den vanliga grön lampan som lyser konstant tillsammans med superallergi lampan.Jag gick ut och såg att fläkten ligger stilla, jätte konstigt, lagt lite varm vatten för att ta bort is men det hjälpte inte, stängt av lvp i några minuter men den funkar fortfarande inte.Något jag kan göra eller har den gamla lvp dött helt?
Tar för givet att du har ställt in ett högre börvärde (temperatur) på fjärren än vad det är vid utrymmet av innerdelen och att den står i HEAT läge ?
Prova och bryt strömmen helt vid säkring.
Det har jag också provat nu, men inget händer fortfarande.Har märkt att det blåste lite mindre än vad det gjorde förut när jag har det på högsta fläkt sedan igår.Kunde jag ha gjort något igår när jag öppnade ute delen?Det tror jag dock inte att jag har gjort, har bara tagit några bilder rengjort lite med het vatten och lagt allt som det var förut
Väldigt dumt av mig , jag tryckte fel på (mode) så det blev dry istället för HEAT.Tack för hjälpen
...jag tryckte fel på (mode) så det blev dry...
Där ser man, nu vet ni varför jag inte spelar. Tyckte mig ha över 50% chans till rätt här... Icke. De sitter här, kolla bilden.
Enligt vattenpasset så sitter konsolen rak och fin det är själva aggregat som sitter snett, kan man inte justera enligt bilen? eller är risk att aggregatet lossnar?
Man bör alltid ta en kopp kaffe så man vaknar innan man pillrar på saker!