0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
När det gäller Volvo så har jag ägt en Duett, bra bil men bromsarna drog lite som de ville
Rost gör att jag byter bil. Hur fixar du rosten på en Saab, skärmkanter tex är ju som kex?Bilbyggare/proffs!?Saab 9-3 tycker jag har snyggaste inredningen jämte gamla Mercor för miljonen. Nyare bilar är inte snyggare.
Mmm, man tycker verkligen att det borde finnas en plats på marknaden för en "barbone" bil som bara har det allra nödvändigaste för att klara lagkraven.Oavsett fossilbil eller elbil.Du Dennis kommer troligen att tillhöra en subkultur som håller liv i bilar som går underhålla, alla andra nedfaller till slit och släng och miljöförstöring.Alternativt ohemult dyrt undehåll och kapitalförstöring.Eller så blir det som jag tror, att många får sina möjligheter till mobilitet inskränkta som ett resultat av utvecklingen mot allt dyrare och mer avancerade bilar.
Att finnarna har så många bilar per capita?Färre stora städer kanske?Billigt att äga en bil som man inte kör så mycket med?Gammal fordonsflotta?