0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Varken skönt inne eller låg driftkostnad, men det med låg driftkostnad är en tolkningsfråga.Betydligt bättre när jag sänkte vent till 50%..Men du har väl kamin? Det har ej vi../A.
slår av hela pumpen dagtid nu