0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Han som kopplade mina rör lät vacuumpumpen stå på över natt! innan han släppte på gasen. Han sa att det var skillnaden mellan att kompressorn håller ett par år och att den håller hur länge som helst! Och att installatörer i allmänhet har för bråttom för dom ska vidare till nästa jobb. Jag vet inte men... vad säger ni andra?
Men man blir ju så trött!Dom måste ju ta dit ett team som har den kompetens som troligtvis krävs för att fixa problemet,inte en kylkille ena dan, en kort bytare 2 veckor efter och byte av ventil ytterligare några veckorefter Jag tycker du skall kräva att uteenheten byts ut i dess helhet! Jag har för mig att man enl. konsumentköplagenkan kräv utbyte och inte reparation inom en viss tid från inköpsdatum (kommer inte ihåg tiden).Ligg på hela tiden
Det är samma för mig apankoko. Så har det varit sen innan jul. Men dom är hos mig idag och ska byta torrfilter ska kolla om den funkar när jag kommer hem från jobb. man kan ju alltid hoppas. Men som du säger så tickar elmataren hela tiden.
Apankoko, vad händer, har Nibe fixat problemet, eller?Väldigt nyfiken, inte minst runt hur Nibes service för Splittenfungerar i år, förra året kunde de inget alls om pumpen MVH/Jonas
Hallå apankoko. Hur har det gått? Har dom lagat den än?