0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
odiskutabelt att vid -23 kan inte pumpen ta upp tillräckligt med värme från utomhusluften
Jag trodde i min enfald att detta forum var till för att vi ska kunna hjälpa varandra , och det självklart gratis !, skulle inte komma på tanke att ta betalt för dom råd jag eventuellt skulle kunna ge efter att ha intresserat mig för värmepumpar i ca 6 år på hobbynivå, och jag tror att jag både fått och kunnat hjälpa andra på detta forum.Varför är du överhuvudtaget här om du inte vill att andra ska kunna dra nytta av dina tankar och insikter i hur man kan få så mycket som möjligt ur sin LLVP ?
Citat från: Krokodilen skrivet 30 december 2010, 20:38:55Jag trodde i min enfald att detta forum var till för att vi ska kunna hjälpa varandra , och det självklart gratis !, skulle inte komma på tanke att ta betalt för dom råd jag eventuellt skulle kunna ge efter att ha intresserat mig för värmepumpar i ca 6 år på hobbynivå, och jag tror att jag både fått och kunnat hjälpa andra på detta forum.Varför är du överhuvudtaget här om du inte vill att andra ska kunna dra nytta av dina tankar och insikter i hur man kan få så mycket som möjligt ur sin LLVP ? Vem är det här riktat till?