0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jag sitter här på min fritid för att jag gillar att hjälpa folk,inget annat. Samma orsak gör att jag åker hem till OFFA som har problem med sin EVIHEAT pump.Helt gratis efter min arbetstidJag vet att Thermia gör bra grejer eftersom jag monterat en eller två av deras grejer. Jag tycker det är fel att jag inte får rekommendera en medmänninska ngt som jag vet kommer fungera bra i hans eller hennes hus.Och jag hade som du vet en anläggning som drabbats av el eller i detta fall oljesyndromet. Detta pga att när spets krävdes så kom 320kw olja direkt. Detta är åtgärdat utan att en enda skruv monterats,bara ändrat i Thermias styr.
Nja du verkar ha träffat på verkligt sorgliga och själviska människor i ditt liv eftersom du inte kan förstå att en del inte säger saker för att ett företag ska tjäna på dem. Synd
Ett regelverk passar nog sällan alla, men jag tror nog det här forumet är bra nära så bra det kan bli.Men visst måste det vara svårt att hålla en nivå där de mest kunniga känner att de får utbyte av att återvända hit, och att de känner att de har utrymmet de behöver för att kunna hjälpa andra. studs
Du borde anmäla dig själv till moderatorerna. Du har postat minst 1000 inlägg om logger2020 Fast det är väl inte samma sak,du vill väl bara hjälpa folk,antar jag.
Allt detta tjafs blir ju jobbigt i längden.Jag tycker bara att det inte är fel att ge ngn tips på saker eller lösningar som fungerar bra efter de erfarenheter jag har,inget annat.Om en familj söker råd och säger sig ha ett hus med ett rörs, högtemp. Hur kan det vara fel att säga att dem kanske kan titta på en VP med R134a? Och om ngn vill ha en VP som ger mkt VV så kan jag ju inte säga att dem ska leta efter en med hetgasväxling.