0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Klart du ska vara ärlig. Och Rickard är mkt bättre än mig på att skriva,inget snack.Jag ska inte säga ngt mer.Men det värker i mig när jag ser folk som jag vet kommer göra bort sig.
Citat från: VP ORAKLET skrivet 20 december 2010, 15:51:27Klart du ska vara ärlig. Och Rickard är mkt bättre än mig på att skriva,inget snack.Jag ska inte säga ngt mer.Men det värker i mig när jag ser folk som jag vet kommer göra bort sig.Jag tror att de allra flesta som hittar till det här forumet gör det efter att dom har köpt och installerat sin värmeanläggning. Då gäller det att lösa problemen under de förutsättningar som finns. Visst förekommer det en del trådar där folk frågar om system A är bättre än B, men det är inte så vanligt...
I en drömvärld skulle det nog funka att tillåta det som Oraklet pekar på, men i verklgiheten är det ju naturligvis så att minst 90% av de som är aktiva inom en viss bransch talar varmt om de produkter de säljer och installerar, annars sågar de ju av den gren de själva sitter på.Inte tror jag att de som bara installerar Thermia skulle rekommendera nåt annat även om det fanns bättre alternativ.Citat från: Rickard skrivet 20 december 2010, 17:17:51Citat från: purjo__ skrivet 20 december 2010, 16:32:52Citat från: VP ORAKLET skrivet 20 december 2010, 15:51:27Klart du ska vara ärlig. Och Rickard är mkt bättre än mig på att skriva,inget snack.Jag ska inte säga ngt mer.Men det värker i mig när jag ser folk som jag vet kommer göra bort sig.Jag tror att de allra flesta som hittar till det här forumet gör det efter att dom har köpt och installerat sin värmeanläggning. Då gäller det att lösa problemen under de förutsättningar som finns. Visst förekommer det en del trådar där folk frågar om system A är bättre än B, men det är inte så vanligt...Jag tror nog att du har fel.Det är över 100 000 unika besökare som läser i forumet varje månad, och jag tror att en stor del av dem läser på inför ett köp.
Citat från: purjo__ skrivet 20 december 2010, 16:32:52Citat från: VP ORAKLET skrivet 20 december 2010, 15:51:27Klart du ska vara ärlig. Och Rickard är mkt bättre än mig på att skriva,inget snack.Jag ska inte säga ngt mer.Men det värker i mig när jag ser folk som jag vet kommer göra bort sig.Jag tror att de allra flesta som hittar till det här forumet gör det efter att dom har köpt och installerat sin värmeanläggning. Då gäller det att lösa problemen under de förutsättningar som finns. Visst förekommer det en del trådar där folk frågar om system A är bättre än B, men det är inte så vanligt...Jag tror nog att du har fel.Det är över 100 000 unika besökare som läser i forumet varje månad, och jag tror att en stor del av dem läser på inför ett köp.
Nja, nu har väl Oraklet upprepat flera ggr att poängen gått fram. Hoppas han fortsätter skriva här iaf. det finns nog mycket kompetens hos honom även utan branding.Btw ungefär bara 13% av inläggen i denna tråd behandlar utgångsfrågan Är det någon som orkat läsa rapporten i sin helhet?