0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Men Rickard vvs och styr/regler samverkar i en installation . Jag har skrivit det förr någonstans Balansen i en installation .Det är vad vvs går ut på ,samverkan. ju bättre rent vvstekniskt det blir ju enklare för styr att fungerar . det kallas för förståelse i en installation Det går inte att styra bort hur stora fel som helst i en installation . men man kan styra sönder en installation om för innovativa installatörer är framme . Det blir julgranar av allt .cocacola
Tänkte på en sak . det där med expert i forum/bloggen som en nöjd v-p kund startade om jag inte skulle kunna skriva om det fleralet värmepumpar jag installerar hur ska jag då kunna ge någon ett råd om vad som passar i installationen .. Euronom qauntum ctc thermia ecozon airvell plus en massa olika fastighetspumpar . passar t,e,x en högtempad v-p ska vi ekomendera en Nibe som stannr på 55 grader då ? nej då begår jag också Tjänste fel . Och det vill du väll inte cocacola
så om jag i ett av 50 inlägg ser en kund som frågar efter en v-p som passar hans installtion som handsken då vill du inte att jag skriver det ? är det rätt uppfattat ? cocacola