0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Bifogar ett kort på hela "högtalaren". Jag funderar på om cellplast är bättre som isolering p.g.a det fuktiga klimatet här på västkusten.Gott nytt.
Hej,Jag är ny här och även innom området, men ärväldigt intresserad av denna pump från Greven. Men jag har givetvis endel frågor. Det står att det inte behövs gas installation mellan inne och utedel? hur funkar det? Rör mellan inne och utedel ingår ej om jag fattat det rätt, har greven dessa att sälja (framgår inte på hemsidan) Går det att få ett utkast på manualen (jag vet att det ej är klar och inte stämmer 100%) men det skulle vara bra att får en uppfattning innan man köper. Det kommer säkert att komma mer frågor från mig Kan man få en rekomendation på inkoppling om jag skickar nuvarande inkopplings schema?Tack så länge
Hur har pumpen fungerat för övrigt nu på sista tiden. Är det färre avfrostningar än andra pumpar och ger den bra med värme. Klarar den husets behov?
Hej,Något nytt om manualen? Trevägs ventilen, hur funkar den Är den manuell//Tobbe123 studs
Citat från: Tobbe123 skrivet 04 januari 2011, 22:39:14Hej,Något nytt om manualen? Trevägs ventilen, hur funkar den Är den manuell//Tobbe123 studsHär händer det inte mycket
Jag måste förtydliga och säga att jag har inte fått någon trevägs ventil ännu och har inte möjligheten att testa den, tanken var att den skulle levereras inbyggd i skåpet men så blev det inte.