0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: Apan skrivet 03 mars 2010, 17:04:59Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.Jaså ÄR Nocrian såld. Får man fråga vad det står för pump på tur nästa gång nu då?? Eller skall du enbart hålla dig till dina elradiatorer i forsättningen?? Mvh Raffen.
Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.
Citat från: Apan skrivet 03 mars 2010, 17:04:59Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.Hejsan. Nu undrar jag bara vem du lyckades sälja pumpem till? Hoppas det inte är en granne som du är polare med, eftersom pumpen verkar vara av väldigt undermålig kvalitet så kanske grannsämjan sätts på hårda prov om du inte informerat dom om bristerna! //Rolle
Citat från: rolle46 skrivet 03 mars 2010, 19:38:50Citat från: Apan skrivet 03 mars 2010, 17:04:59Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.Hejsan. Nu undrar jag bara vem du lyckades sälja pumpem till? Hoppas det inte är en granne som du är polare med, eftersom pumpen verkar vara av väldigt undermålig kvalitet så kanske grannsämjan sätts på hårda prov om du inte informerat dom om bristerna! //RolleFörmodligen smuts bakom fjärrkontrollen.
Citat från: thpagu skrivet 03 mars 2010, 20:06:58Citat från: rolle46 skrivet 03 mars 2010, 19:38:50Citat från: Apan skrivet 03 mars 2010, 17:04:59Men hallå!!! Vad ska jag göra med denna jävla vinge då??? Vet inte, men köper jag nåt så har jag lite krav! Verkar inte ni ha, men ni köper väl ny bil och är helnöjd om den inte funkar riktigt bra efter 2 mån, och måste justera och fixa och modifiera för att den skall funka som tänkt!! Och att garantin upphör att gälla.Pumpen såld!! Ska ut ikväll och slita skiten från huset, eller än bättre om den faller ned!/A.Hejsan. Nu undrar jag bara vem du lyckades sälja pumpem till? Hoppas det inte är en granne som du är polare med, eftersom pumpen verkar vara av väldigt undermålig kvalitet så kanske grannsämjan sätts på hårda prov om du inte informerat dom om bristerna! //RolleFörmodligen smuts bakom fjärrkontrollen.Helt OT thpagu: satsa på vattenburet när du inreder övervåningen, känns dumt att nyinstallera elraddar i dagsläget.
Då har ni annan fjärr än jag har!! Om ni lyckas få vingen rakt ut! Ni kanske är nöjda, men är inte nöjd, och börjar som sagt inte modifiera den för den ska funka!!Men ni proffs kanske kan ta med fjärrkontroll som får vingen rakt ut, och få värmen lite längre än hallen!
Citat från: digitalrobert skrivet 03 mars 2010, 20:20:50Helt OT thpagu: satsa på vattenburet när du inreder övervåningen, känns dumt att nyinstallera elraddar i dagsläget.Hejsan!Ja jag har vägt det fram och tillbaka ett par gånger och skulle det vara så att värmen inte når fram på ovanvåningenså sätter jag en pump till däruppe. Eftersom radiatorerna enbart kommer fungera som spets vid extrema dagar så kommer det varaett fåtal dagar som de är igång. Om ens aldrig.//Thomas
Helt OT thpagu: satsa på vattenburet när du inreder övervåningen, känns dumt att nyinstallera elraddar i dagsläget.