0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej MGKea! men tycker kanske mest synd om hans fru eller sambo som knappast får hålla sig ren. Funderar nästan på att bjuda hem henne så att hon kan tvaga av sig ordentligt och fräscha till sig på ett riktigt sätt för en gångs skull. Mvh Raffen.
Funderar nästan på att bjuda hem henne så att hon kan tvaga av sig ordentligt och fräscha till sig på ett riktigt sätt för en gångs skull.
Citat från: Raffen skrivet 12 september 2009, 13:33:38Funderar nästan på att bjuda hem henne så att hon kan tvaga av sig ordentligt och fräscha till sig på ett riktigt sätt för en gångs skull. Glöm inte att tvätta och bädda rent innan besöket oxå. ;-)
Ja självklart vet du väl, är hon ren, fräsch och nyduschad så skall hon få ligga riktigt rent och fint också givetvis, det lovar jag härmed.
Tjenare Ubbe0! Javisst gör det! Finns det något bättre egentligen än en nyduschad och fräsch kvinna. Mvh Raffen.
Tjena Ubbe0! Ja du har väl rätt i detta att "kungen" kan vara en stor konkurrent även i detta fallet, och sett till den direkt överhängande risken för att hon kanske flyttar in för evigt gör ju att man inte skulle få alls lika mkt tid över för mina nuvarande "kungar" och det vore ju inte så bra alltså. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 12 september 2009, 20:42:17Tjena Ubbe0! Ja du har väl rätt i detta att "kungen" kan vara en stor konkurrent även i detta fallet, och sett till den direkt överhängande risken för att hon kanske flyttar in för evigt gör ju att man inte skulle få alls lika mkt tid över för mina nuvarande "kungar" och det vore ju inte så bra alltså. Mvh Raffen.Jag fär väl önska lycka till då iaf.Men det vore ju tråkigt då iofs ifall du ev inte får så mycket tid över för detta eminenta forum.