0 medlemmar och 5 gäster tittar på detta ämne.
Håller nog med, på kvällspromenaden så ser man knappt nån Toshiba, mest av Raffens ex, Panasonic, och Sharp och IVT./A.
Tjenare Zelda! Tycker inte alls att det är något fel med mina nuvarande 9-kilos innerdelar alltså, tvärtom egentligen när man ser till hur smäckra och lättplacerade de är fn, den fördelen missar nu tyvärr Toshiba i fortsättningen och det är väl det som är beklagansvärt med de nya pumparna då tycker jag. Mvh Raffen.
Toshiba är gammal i gemet, på min mor och fars kvarter för 15-20 pr sedan köpte många Toshibas LVP men de var gamla kyl maskiner, höll nån vinter, och kostade 20-30´kr då, väldigt dyrt, många har kommit ikapp och om../A-
Citat från: Raffen skrivet 12 september 2009, 00:18:44Tjenare Zelda! Tycker inte alls att det är något fel med mina nuvarande 9-kilos innerdelar alltså, tvärtom egentligen när man ser till hur smäckra och lättplacerade de är fn, den fördelen missar nu tyvärr Toshiba i fortsättningen och det är väl det som är beklagansvärt med de nya pumparna då tycker jag. Mvh Raffen.Bra med större kondensoryta.