0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Jo nog tror jag den håller, så mycket byggdamm bli det inte väl? MGkea tycker att alla pumpar under 20´ är skräp..
Hej Nicco! Jag tycker väl kanske inte att du skall välja någon fulpump överhuvudtaget om du nu vill ha lite ordentlig glädje och nytta av din kommande pump framledes, men om du nu ändå avser att skaffa en sådan så kan jag ivf ändå informera dig om att pumpar med quickconnect-kopplingar inte går att plocka isär och flytta med mindre än att du då får ominstallera och vaccumsuga pumpen. Quickconnect-pumpar är avsedda att på ett relativt lätt sätt montera ihop vid 1 st tillfälle och då slippa vaccumsugning mm, men tar man isär dem så är de precis som vilken annan pump som helst, och då måste man se till at de blir täta i kopplingarna och dessutom vaccumsuga anläggningen. Konstigt att inte Coolix känner till och informerar om detta för det gör ju de flesta leverantörer av quickconnect-pumpar såvitt jag känner till, knappast seriöst alltså. Mvh Raffen.
Vår billiga pump har det rätta klöset redan från början! Blåser då minst lika varmt som vilken annan pump som helst! Fattar inte att det ska vara så svårt att råka säga att en billig pump kan funka på detta forum! nej totalt insnöad på det dyraste!