0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Målet är att få in dem i helgen.Min dotter blev akut sjuk i Måndags kväll och har efter en hastig ambulansfärd legat på sjukhus till i onsdags, så jag har inte haft så mycket tid över för värdsliga saker som loggrar denna vecka, har bara försökt leverera det som beställts i övrigt.(Dottern blir helt återställd) Om inget annat tillstöter lägger jag upp dem i webshopen ikväll eller under helgen./Rickard
Nu har jag lagt upp loggern i shopen igen. www.varmepumpsforum.com/catalog
Citat från: Rickard skrivet 14 mars 2009, 18:53:57Nu har jag lagt upp loggern i shopen igen. www.varmepumpsforum.com/catalog Är det den slutgiltliga Logger 2020 eller en förlängd beta serie ?
Hej,Denna fråga är riktad till Rickard.Har beställt ett ihopplock av Logger2020, elmätare, givare samt lite kabel.Byter gärna detta mot 3-fas kittet som hade saldo -1 (skrev detta i ordern) om det inkommer snart.Hoppas det är okej
¨Finns det nåt interface till Nive 410p för att få loggning på den?
Citat från: Elmer skrivet 15 mars 2009, 22:55:22Hej,Denna fråga är riktad till Rickard.Har beställt ett ihopplock av Logger2020, elmätare, givare samt lite kabel.Byter gärna detta mot 3-fas kittet som hade saldo -1 (skrev detta i ordern) om det inkommer snart.Hoppas det är okej Har uppdaterat saldot nu, och skickat dig ett mail med instruktioner.