0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Ja jag är fortfarande nöjd Ner till -18 grader höll den 21.5 grader inne, vilket är vår normala inomhustemp, inga element påslagna någonstans!när tempen sjönk till -21 så sjönk inomhustempen till 18,5 och stannade där. Med tanke på husets nuvarande fönster som producerade is på insidan(!) av fönstrena vid denna utomhustemp så jag jag iallafall nöjd! kanske kommer vi aldrig behöva köra med tillskottsvärme när vi har bytt fönster från dessa dåliga kopplade 2 glas till isolerglasfönster!
Ser ut som om min Nocria 14 håller på att logga ut Just nu har vi -18 och pumpen blåser bara pissljummet oavsett om man ställer in +30 på fjärren.Var ut och kollade utedelen, tyckte kompressorn fick jobba nog så mycket/högljutt. Vet inte men kan det vara brist på kylmedia? Har provat stänga av pumpen, skruvat ur säkringen, rengjort filtrena manuellt (då automatfunktionen lagt av sedan tidigare) mm. Ingen skillnad. I morse gick den fortfarande som den skulle. Då hade vi -19 och det var govärme i hela huset. Jaja, bara och avvakta och se vad som händer. Kanske någon tillfällig formsvacka