0 medlemmar och 2 gäster tittar på detta ämne.
Har skruvat upp insex skruvarna helt nu. Lo var inte särskilt mycket uppskruvad. Kan det vara felet?
Hej Raffen!Nu har jag kört Rasen flera timmar. Tycker inte att den ger tillräckligt med värme. Kan det vara så att det blev något fel vid vakumpumpningen? Isåfall, är det någon idé att back köra den och pumpa igen?
Hej Raffen!Kollade panan på 23 grader. Den visade 25 och Rasen visar 26 på 13 graders inställning. Har en ganska dålig termometer. Jag Kanske bara inbillar mig att den värmer dåligt. Panan verkar ge mer luft och mindre oväsen. Körde båda på 2ans fläkthastighet.
Hej Raffen!Jag har bestämt mig för att behålla panan i matrummet och Rasen ovanför entrén eftersom det inte räcker med bara rasen. Fukten i källaren får jag stå ut med. Kanske köper en budgetmaskin dit eller sätter dit en avfuktare. Köpte en enkel strömförbrukningsmätare på Jula. Maskinerna drar bara 3-400w st . Mycket bättre än mina el element. Har du hört om Aico? Dom har en billig pump just nu:http://www.aico.se/shop/
Hej Raffen!Tack för tipset. Jag mailade företaget och frågade om garanti. Han svarade 2år. Vad tror du om SANYO LC 96 som han säljer?