0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Hej Raffen!Nu är Diesekaien uppe och tuffar på bra. Installerade den i hallen som du föreslog. Nu får vi se om det blir varmt i hela huset.Tack för alla tips!//bbenny
Hej Raffen!Ledsen att säga det men jag hade rätt. Panans placering är mer effektiv. Nu är Rasen inställd på 26 grader med högsta fläkthastighet och det är mycket kallare i vardagsrummet. Det känns som att det kalla matummet slukar värmen och orkar inte fram till vardagsummet. Hallkorridoren däremot är varm men där är man nästan aldrig. Panan brukar stå på 22-23 grader och då är det ganska varmt i hela huset. får nog flytta hela rasket imorgon. Hoppas bara att Rasen inte börjar läcka efter.//bbenny
Raffen!Den är ganska högt. Har labbat med den lite och ställt den så den fläktar i ansiktet när man står 1,5 meter från den. Nu kör jag 27 grader.
Hej Kjell!Tack för tipset. Jag vågade inte skruva ut Hi och Lo ventilerna helt. Kan det vara problemet att jag inte får så mycket värme? Kan man skruva ur insex skruvarna helt eller tar det stopp efter ett tag? Är lite rädd att jag annars skruvar bort dom.
Hej Raffen!Alla dörrar är öppna. Nej Panapumpen är inte flyttad ännu. Har ställt upp vingen.