0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
tomte::Gott nytt år!Hej alla som sitter inne med uppgifter om ULTIMATE 5500.Hur funkar dom i kylan ??Funderar också på att ta ett tag i plånboken.. då min gamla Phanasonic CS-E9DKE börjar gnissla..Har efter en del surfande hittat en firma TREND IMPORT som säljer en pump INVEST LV-06 för ca. 25.000.http://www.trendimport.se/motor.asp?content=http://www.trendimport.se/system/search/product.asp?id=9787Verkar vara exakt samma pump som ULTIMATE 5500... Där finns manualer att ladda ner på Svenskavilket man saknar hos Finska UTIMATE MARKET..Kan någon som redan investerat, bekräfta om det är samma grejor ?Antar att ni fick manual meskickad vid leverans ?Bägge har beteckningen AVH-12D1DAA/BPeter
Hej!Jag köpte en från Finland åt min son i Stockholm i Sep.2008, den packade ihop i Nov. Efter div. mätningar och byte av inverterkort så bytte dom ut hela utomhusdelen i Jan. Sedan dess har den gått klanderfritt. Allt utan kostnader. OCH Hör och häpna, jag fick ett mail där jag ombads att skicka in ett IBAN banknummer och här om dagen ser jag att det har blivit insatt 850:- kronor på mitt konto som ett litet plåster på såren. Allt gick som sagt trögt men jag har då aldrig varit med om nått liknande och då vill jag påstå att jag varit med om en hel del i mitt ganska så långa liv. Därav vill jag påstå att handla därifrån verkar inte vara några problem, bortsett ifrån trögheten.mvhAlli
Citat från: alli skrivet 19 april 2009, 14:59:59Hej!Jag köpte en från Finland åt min son i Stockholm i Sep.2008, den packade ihop i Nov. Efter div. mätningar och byte av inverterkort så bytte dom ut hela utomhusdelen i Jan. Sedan dess har den gått klanderfritt. Allt utan kostnader. OCH Hör och häpna, jag fick ett mail där jag ombads att skicka in ett IBAN banknummer och här om dagen ser jag att det har blivit insatt 850:- kronor på mitt konto som ett litet plåster på såren. Allt gick som sagt trögt men jag har då aldrig varit med om nått liknande och då vill jag påstå att jag varit med om en hel del i mitt ganska så långa liv. Därav vill jag påstå att handla därifrån verkar inte vara några problem, bortsett ifrån trögheten.mvhAlliEller så visste de att du var aktiv i t.ex. detta forum, och kanske det finska motsvarande forumet och gjorde det för att få lite billig publicitet, jag har då i vart fall aldrig hört talas om nåt liknande - och har faktiskt svårt att tro på att det är sant.