0 medlemmar och 38 gäster tittar på detta ämne.
Ah, låter ganska bra det, fattar inte att de inte ska kunna göra förångarna bättre...Hittar du en bra 4-vägare så sno med en sån till mig. Har provat vara ute och motionera den och det klickade bra i den när man drog i magneten. Men den lyckades bara preciiiis vända till första avfrostningen efter jag motionerat den. Så nu sitter den fast igen och vägrar avfrosta.Undras vad fn man ska göra nu då Höres!-Johnny
Ja det borde väl rimligen vara den tycker jag. Det fungerar bra när det är ner till -8-10 grader, men sedan så jäklas den och verkar gå trööögt..Hur byter man en sådan? Ta ur gasen och löda och grejja eller?Kan man ta något på garanti kanske?
Ja det verkar va nått mönster. Men strömmen är OK verkar det som, har testar vända på kontakten och sånnt också, men ingen lycka..Du har rätt angående att det är utedel nr 2 som jäklas. Mönstret är att den förra pajjade i mitten av Februari förra året efter en reläl köldknäpp på ca 28-35 nån vecka. Denna fes ihop även den efter 30-35 där strax efter jul och har bara blivit sämre och sämre efter det. Kanske är det exremt kallt här och inte många har dessa pumpar där det blir så otroliga köldknäppar som här nere på myren?? Kanske nått med ventilen som inte klarar superduperultrakyla? Får ta 4-vägarn från den andra utedelen man har liggande och göra nån forensic detective grejj kanske?Jaja, snart golfväder igen och tankarna långt från värmepumpar.Höres!-Johnny
Jag har dessutom en eeprom-fil men forumet verkar inte gå med på att man postar den vare sig som binär eller RAR-packad.
Citat från: torbjorn_forsman skrivet 04 februari 2010, 11:16:26Jag har dessutom en eeprom-fil men forumet verkar inte gå med på att man postar den vare sig som binär eller RAR-packad.Kan bara hålla med Teltur, vilket jobb ThumbsupProvat att skicka filen med pdf ändelse?Döp om eeprom.rar till eeprom_rar.pdf/B_K