0 medlemmar och 42 gäster tittar på detta ämne.
Hej Råkade se detta hos en som säljer en "Uppdaterad version " av pumpen."Kylmedel (gas): R410A, 895 g"Kan det vara den rätta gasmängden för pumparna ?Mvh Teltur
Citat från: Teltur skrivet 09 oktober 2009, 23:25:43Citat från: greven1 skrivet 09 oktober 2009, 22:29:48vill någon har frågor komenterade från amitime fabriken så kommer dom nu vid månads skiftet till mig i 3 dagar för att reparera en del maskiner. fick detta bekräftat i dag.krister studs(som att släppa lös ungarna i en godis butik )Skall vi ta det öppet i tråden ?jaa det tycker jag !!vi kommer att jobba dagtid men på kvällen så kan vi sitta på forat tilsammansom han nu går med på detta. gissar att en leverantör blir vääääldigt sur nu.krister
Citat från: greven1 skrivet 09 oktober 2009, 22:29:48vill någon har frågor komenterade från amitime fabriken så kommer dom nu vid månads skiftet till mig i 3 dagar för att reparera en del maskiner. fick detta bekräftat i dag.krister studs(som att släppa lös ungarna i en godis butik )Skall vi ta det öppet i tråden ?
vill någon har frågor komenterade från amitime fabriken så kommer dom nu vid månads skiftet till mig i 3 dagar för att reparera en del maskiner. fick detta bekräftat i dag.krister
Vi kommer att jobba dagtid men på kvällen så kan vi sitta på forat tilsammansom han nu går med på detta. gissar att en leverantör blir vääääldigt sur nu.krister
Behövs det 200 sidor med tips och tricks så är det svårt att kalla den fulländad