0 medlemmar och 6 gäster tittar på detta ämne.
Citat från: humlan57 skrivet 09 november 2007, 14:45:40Hörru Anders.. När Du balanserat upp fläkten, så skickar Du hela paktet till mig (motor+fläkt) så skickar jag ner min till dig Thumbsup Inte för att jag kan märka nån obalans på min fläkt när den går, men kan ju va kul å se om det blir nån skillnad iaf Jag kan ju skicka med 1 liter solvärmt vatten, så Du får känna hur hett det blir hos mig..mvh humlan.Hörödu din Kirunabo. Akta så att jag inte tar ett snack med vildhussen, så han går igen.Kan kontra med en burk använda tändhattar. Eller en burk Norma använt krut.
Hörru Anders.. När Du balanserat upp fläkten, så skickar Du hela paktet till mig (motor+fläkt) så skickar jag ner min till dig Thumbsup Inte för att jag kan märka nån obalans på min fläkt när den går, men kan ju va kul å se om det blir nån skillnad iaf Jag kan ju skicka med 1 liter solvärmt vatten, så Du får känna hur hett det blir hos mig..mvh humlan.
Hej,Vikter i all ära, men det finns ju faktiskt dynamisk obalans också.Är inte stigningen lika på bladen, så kan du plocka vikter till fan löser av dej.Cronos