0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Suck..... Mike beundrar dig att du ens orkar försöka....... jag har gett upp....... Raffen är precis som klamydia..... lätt att få men svårt att bli av med.....//Krister
Njaä det var mitt sista inlägg i detta, nu får var och en bedöma
Citat från: Northkingen skrivet 10 juli 2007, 22:50:53Suck..... Mike beundrar dig att du ens orkar försöka....... jag har gett upp....... Raffen är precis som klamydia..... lätt att få men svårt att bli av med.....//KristerTjenare Kingen! Va fn har inte du semester?? Trodde att man skulle få lite lugn och ro från dig nu ett litet tag men där bedrog man sig, men man måste ju ändå in och titta på kvällen om du har varit inne som vanligt och gett mig nån örfil. Ha en fortsatt trevlig semester Krister. Mvh Raffen.
Det är bra Mike! Det får väl ev bli mitt sista inlägg också då, och jag får väl säga som jag brukar när jag nån enstaka gång försöker att vara riktigt ödmjuk: jag kan naturligtvis ha fel jag också, eftersom jag är ju inte mer än människa jag heller, men hittils har det faktiskt aldrig hänt. Mvh Raffen.
Citat från: Raffen skrivet 10 juli 2007, 23:16:07Det är bra Mike! Det får väl ev bli mitt sista inlägg också då, och jag får väl säga som jag brukar när jag nån enstaka gång försöker att vara riktigt ödmjuk: jag kan naturligtvis ha fel jag också, eftersom jag är ju inte mer än människa jag heller, men hittils har det faktiskt aldrig hänt. Mvh Raffen.Jag kan inte hålla mig, det var öppet mål:Du har stavat fel på hittils det skall vara hittills
Citat från: Raffen skrivet 10 juli 2007, 23:16:07Jag kan inte hålla mig, det var öppet mål:Du har stavat fel på hittils det skall vara hittills
Här kan var och en göra sin rättstavningskontroll:http://www.petnoga.se/
Jag tror inte det var första gången, men försöka duger ju. b00k Thumbsup