0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Citat från: humlan57 skrivet 12 mars 2007, 16:56:18Fast årstiderna växlar fort i Arjeplog, min dotter bodde där i 3 år, när hon gick på gymnasiet .... Bilsystemteknik, tror jag linjen kallades.mvh humlan.Haha världen är bra liten.. va heter hon och när gick hon ut?/BST:arn
Fast årstiderna växlar fort i Arjeplog, min dotter bodde där i 3 år, när hon gick på gymnasiet .... Bilsystemteknik, tror jag linjen kallades.mvh humlan.
Det måste ha varit 04 som hon gick ut, å namnet är Martina..., liten smal å ljus tjej. Ljus å ljus förresten tror snarare att färgen var.., varierande möjligen, men ljus som orginal mvh humlan.
hej .. du ska max ha 1,5 bar i över tryck...det räcker med ett kg i system tryck...
Det är enkelt åtgärdat genom att avlasta fästöronen, mot underlag med bult eller annat fästelement.
Hej!När jag monterade mina solfångare, använde jag rosstfritt rör till disanser som jag stte på bulten mellan plåtöronen före jar drog till muttern jag tyckte att detta blev stadigt o bra. För övrigt har dett varit dåligt med sol på Åland den gångna veckan, ca 18 soltimmar.