0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
2/3 delar avverkade hur går det för er? Vinnaren sparar både energi hemma och maten den dagen priset delas ut
Citat från: kluven skrivet 20 mars 2007, 09:23:392/3 delar avverkade hur går det för er? Vinnaren sparar både energi hemma och maten den dagen priset delas ut Ja, men tänk på hur april blir. Med det uppdämda behovet av dusch, tvättning, mat och värme som finns i båda hushållen!/ Paj
hej dom 4 sista dagarna har det gått i snitt 24kw per dyngn,utan stöd av nått slag...så vist går det att köra billigt ...utan kamin tyvär så har solen gått helt i strejk,men det har lättat i kväll så jag hoppas på en kanon dag i morgon å på tordag ....det skulle göra gott i tanken
hej kluven ..jag känner en till som du ..han pratade om att dra ut pumparna ur väggen för värmekabeln drog visst ström i dom inte giick.gääsp....jag e ändå nöjd kollade min förbrukning sen jul 06-12--24 tills i 07-03-17 ..jämfört med året före så har jag sänkt förbrukningen ganska precis med 3000Kw/kr jämfört med förra året...inte illa.... jag ger mig den på att det e chunlan pumpens förtjänst,solvärmen har trots allt gått ganska lite nu men det ska bli skoj å kolla till det i slutet på aug sept å se vad som skiljer då ,,,,
TJAO !12 ?kwh /dygn ? ja de var lågt hur bär du dej åt ? Men de e duktigt gjort !!